niedziela, 31 grudnia 2017

Kolekcjonerskie podsumowanie roku 2017

Witajcie,
Nadszedł czas podsumowania 2017-go w mojej kolekcji. Niewątpliwie był to owocny w nowe okazy rok. Zakupiłem 13 ciężarówek, 5 osobówek, 5 traktorów i 2 autobusy, łącznie 25 modeli. Moja kolekcja wzbogaciła się o modele produkcji SSM a także fantastyczną miniaturę DIP-Models- ZIŁ-157. Tym razem nie będę się rozpisywał, pozostaje mi jedynie życzyć wszystkim odwiedzającym mojego bloga tego, aby 2018 był lepszy lub chociaż równie dobry jak mijający 2017, byście czerpali radość z podjętych wyzwań oraz wyznaczonych celów a także aby zjawiła się okazja zakupu wymarzonych modeli do kolekcji.
                                                                                 Z najserdeczniejszymi pozdrowieniami
                                                                                                Piotr Mieszkowski ,,Kapitan"
                                                                                               








2 komentarze:

  1. Z ogromną przyjemnością patrzy się na tak rosnącą kolekcję;) Ja Tobie Piotrze, też Życzę wszystkiego co najlepsze, pomyślności w każdej dziedzinie życia, a tej kolekcjonersko-modelarskiej szczególnie;)

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kawałki Piotr!
    Maj 2018 przyniesie nam znacznie więcej.
    Uścisk!

    OdpowiedzUsuń