wtorek, 31 grudnia 2019

Kolekcjonerskie podsumowanie roku 2019

Witajcie,
Kolejny rok mija, aż nie mogę w to uwierzyć iż za zaledwie kilka godzin zastaną nas lata dwudzieste. Tak tak, pomimo iż ostatnia dekada skończy się dopiero za rok, to lata dwudzieste będziemy mogli przywitać już niedługo- o godzinie 24:00, lub jak kto woli, 0:00. Dla wielu (a chyba mogę się do nich zaliczyć) 2020 będzie to czas nowych wyzwań, możliwości, ale i obowiązków, z którymi do tej pory nie miałem do czynienia. Jeśli chodzi o samą kolekcję, bo to przecież o niej jest mój blog, rozwija się ona w umiarkowanym tempie. Jeśli chodzi o ilość zakupionych modeli rekordu nie pobiłem, gdyż ich liczba wynosi 21 sztuk, jednak gdy popatrzymy na ich jakość- tak, tutaj wykonałem kolejny ,,milowy" krok. Czemu tak? Ano dlatego, iż ,,głównym" tematem mojego zainteresowania w 2019 były amerykańskie krążowniki szos- a właściwie ich wysoko zdetalizowane żywiczne miniatury. Nabyłem ich 7, z czego na zdjęciach jest 6 (jeden dopiero idzie do mnie pocztą wraz z innym, ciekawym modelem). Reszta to tak jak widać, ciężarówki- m.in. te z wydanej, próbnej edycji kolekcji ,,Kultowe ciężarówki epoki PRL", która to doprowadziła do niemałego ,,zamieszania" i ożywienia kolekcjonerskiego światka.
Nie lubię zanadto przeciągać, pozostaje mi tylko życzyć wszystkim czytelnikom mojego bloga wszystkiego najlepszego, spełnienia planów i wytrwałości w dążeniu do celów, które sobie założyliście. Dziś przekonałem się, iż nie zawsze jest do droga łatwa, czasem możemy zwątpić, czy warto nią iść, lecz naprawdę, nigdy nie wolno nam się poddać i być biernymi. ,,Nie wchodź łagodnie w tę pogodną noc..."- myślę, że słowa angielskiego poety Thomasa Dylana doskonale obrazują to co mam na myśli.
A więc jeszcze raz, wszystkiego dobrego!
                                                                                     Z najserdeczniejszymi pozdrowieniami
                                                                                     Piotr Mieszkowski, dla niektórych ,,Dr Packard"
                                                                                     .............................a dla jeszcze innych  ,,Witja"














4 komentarze:

  1. Także i ja życzę ci zdrowia i szczęścia w nowym roku oraz wytrwałości a także aby wszystkie plany dotyczące modeli i także u ciebie były realizowane tak jak chcesz;-) świetny wpis i modele!
    Życzę aby w 2020 u ciebie pojawiło się jeszcze więcej wysokojakościowych modeli;-)
    Pozdrawiam
    Hubert

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) zwolennikiem podsumowań nie jestem i nigdy ich nie czytam ;P ale podobaja mi się zdjęcia we wpisie;P tak trochę poważniej, to nie ilość, a jakość świadczy o tym czy rok kolekcjonerski był udany czy nie. W Twoim przypadku bez dwóch zdań stwierdzić można, że był najlepszym rokiem;) Tobie również Piotrze wszystkiego najlepszego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne modele zdobyłeś w tym roku!
    Życzę Ci, aby 2020 był conajmniej równie udany!
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Buen año Piotr, y sigue con esos hermosos modelos.
    Abrazo!

    OdpowiedzUsuń