sobota, 18 lutego 2017

Fiat 126p Автолегенды СССР

Witajcie,
Dzisiaj opiszę model Fiata 126p pierwszej serii pochodzącego z rosyjskiej kolekcji Автолегенды СССР. W sumie jaki jest, każdy widzi. Od modeli wydanych w Polsce (czerwonego i białego) różni się jedynie kolorem nadwozia, białymi felgami i inaczej pomalowanym wlotem powietrza do silnika. Ogólnie model trzyma typowo gazetowy poziom, ale jest złożony prawidłowo. Podoba mi się kolor nadwozia- jest troszkę mocniejszy niż w gablotkowej wersji IST Models. Tak jak pisałem, miniatura jest zupełnie przeciętna, jednak jest świetnym uzupełnieniem kolorystycznym minikolekcji Fiatów 126p. Tak więc zapraszam do obejrzenia zdjęć:









6 komentarzy:

  1. Maluszek z wszystkich serii DeA prezentuje się naprawdę dobrze. Bez wątpienia to świetny model. Co ciekawe prezentuje się o niebo lepiej niż gablotkowy Starline. Sam posiadam dwa, czerwonego i białego z KAP i ZK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, na zdjęciach (bo w ręku modelu nie miałem) maluszek Starline'owy jest jakiś taki...mało maluchowy:)

      Usuń
  2. Tutaj kolorystyczna minikolekcja, a u mnie ani jednego :D
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też pewnie masz minikolekcje aut np. z jednego rajdu czy wyścigu;) Każdy lubi co innego, jeden kolekcjonuje Peugeoty, inny same radzieckie ciężarówki, a jeszcze inny Fiaty 500;)

      Usuń
  3. Witam Piotr, lubiłem odkrywaniu swojego bloga. Dodaję do listy blogów przyjaciółmi w kopalni; tutaj mogę zostawić link że wizyta:
    http://juanhracingteam.blogspot.com.ar/
    Mam wielu przyjaciół w Polsce: Arek, Piotr Szymon, Damian, Marcjan, etc.
    Miło cię odwiedzić.
    Wielki uścisk z dalekiej Argentynie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Juanh
      Cieszę się bardzo, że spodobał Ci się mój blog. Ja również chętnie zaglądam do Twojego bloga;) Uczę się hiszpańskiego, ale jeszcze słabo mówię:)Pozdrowienia z Polski!

      Usuń