poniedziałek, 31 grudnia 2018

Kolekcjonerskie podsumowanie roku 2018

Witajcie, 
W ostatnim w tym roku poście chciałbym podsumować 2018 w mojej kolekcji. Pomimo, iż nie zakupiłem jakiejś bardzo dużej- w porównaniu z poprzednimi latami- ilości model, jednak otworzyłem się na inne niż dotychczas miałem w zwyczaju rodzaje miniatur. Mówię tu o tych, wykonanych z żywicy, modelach dużo droższych i większych- takich jak MAZ 537 z naczepą, o samochodach rajdowych, czy... motocyklach. Nie będę się dużo rozpisywał, chciałbym życzyć wszystkim czytelnikom mojego bloga wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, a także aby Wasze kolekcje powiększyły się o wymarzone modele. 
                                                                                                        Piotr Mieszkowski










4 komentarze:

  1. Hermosos modelos todos!, felicitaciones por ellos.

    Felicidades para ti tambien, y brindemos por un gran 2019 en todo sentido y llenos de buenas miniaturas nuevas!

    Saludos!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piotr, hermosos modelos has sumado en este 2018.
    Que el 2019 nos traiga muchos autitos más!
    Abrazo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Także życzę Ci wszystkiedo dobrego w Nowym Roku:) oby był jeszcze bardziej owocny kolekcjonersko;)

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na to, że rok pod względem zakupionych modeli był u Ciebie udany. Oczywiście szczególnie podoba mi się model na lawecie :)
    Wszystkiedo dobrego w tym roku!
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń