czwartek, 31 grudnia 2020

Kolekcjonerskie podsumowanie roku 2020

 Witajcie, 

Cóż by tu rzec...podsumowywanie każdego roku zawsze wpędza mnie w niezbyt wesoły nastrój. Pamiętam jak dziś, gdy dokładnie rok temu pisałem podobny post, ujmujący mijający 2019. Przez 365 dni pojawiły się tu jedynie dwa posty, jednak lepsze to niż nic. Nie będę także mógł obiecać większej regularności, ponieważ ani czasu, ani chęci do robienia czegokolwiek, z powodów osobistych, niestety u mnie brak. Być może raz na jakiś czas pojawi się tu coś nowego, lecz na pewno nie regularnie. Cieszę się, że 2020 wreszcie mija, ponieważ zarówno dla mnie jak i tysięcy innych osób był on niezbyt szczęśliwy. Ujmując to w osobisty sposób, był on dla mnie w pewnym sensie szczególny, jednak to nie czas ani miejsce by rozwijać ten temat. Co do kolekcji, to od kwietnia do października nie pojawiło się w niej prawie nic. Jednak summa summarum przybyło kilka ciekawych okazów, głównie żywiczne miniatury amerykańskich aut, oraz jeden wytwór radzieckiej techniki- potężny dźwig na podwoziu KrAZa. Tymczasem chciałbym życzyć wszystkim czytelnikom, by 2021 obfitował w jak najmniej przykrych dla nich zdarzeń, oraz abyście byli chodź trochę szczęśliwsi, aniżeli jesteście dzisiaj. Ze słowiańskimi pozdrowieniami, 

                                                                                                                                  Piotr Mieszkowski
                                                                                                                        Dla jednych The_Zacharov,

                                                                                                                        ...a dla innych Witja







5 komentarzy:

  1. ¡Feliz 2021 Piotr!
    Espectacular la grúa sobre chasis KrAZ.
    Abrazo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne modele - winszuje posiadania. Mam tylko pytanie - dlaczego w ogólnych opisach - albo nie znalazłem - nie ma mowy o przedstawionym na zdjęciach Lincolnie Cosmopolitan. Przy czym tak się tylko na dzień dobry przyczepiam - bo WSZYSTKIE, WSZYSTKIE samochodziki są WSPANIALE i winszuje jeszcze raz posiadania i odwagi do wydawania niemałych pieniędzy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i miłe słowa :) Tylko co masz na myśli mówiąc o ,,ogólnych opisach"?

      Usuń
  3. Hola Pedro!

    Ojalá todo haya mejorado y que puedas retomar este blog.

    Saludos!!!!

    OdpowiedzUsuń