piątek, 24 marca 2017

Skoda Favorit Abrex

Witajcie,
Dzisiaj przedstawię modelik Skody Favorit znanej firmy Abrex. Modelik przyszedł do mnie... a jakże, z Czech. Niestety w Polsce już bardzo trudno go gdziekolwiek dostać, pozostaje jedynie polowanie na allegro...No, ale skupmy się na samym modelu. Na pierwszy rzut oka, tak jak zresztą w prawie wszystkich modelach Abrexu, nie można w sumie się do niczego przyczepić. Warstwę lakieru położono w zrównoważonej warstwie, chociaż na zdjęciach może to wyglądać zupełnie odwrotnie. Całą kastę modelu, wraz ze zderzakami odlano w całości i je same pomalowano na czarny mat imitujący plastik. Pięknie prezentują się reflektory, zarówno przednie jak i tylne, wykonano je z dużą starannością. Podobają mi się także srebrne detale: znaczek skody na przednim pasie, mikroskopijny zamek w drzwiach oraz nazwa Favorit i Skoda na klapie bagażnika. We wszystkich szybach namalowano uszczelki-należy za to pochwalić producenta. Pięknym szczegółem są paseczki ocieplania tylnej szyby, naprawdę prezentują się wspaniale. W lusterkach oczywiście wklejono sreberko, a je same odlano z...gumy. No cóż, jest to niespotykane rozwiązanie. Nie podobają mi się za to grube, plastikowe wycieraczki. Niestety Abrex nie stosuje fototrawionek- a szkoda, ponieważ znacznie podwyższyło by to wygląd modelu. Jednak w moim egzemplarzu wymienię je na metalowe. Wnętrze Skody jest oczywiście pomalowane. Ma barwę jasnobrązową, na desce rozdzielczej bardzo ładnie zaznaczono zegary. Felgi także prezentują się świetnie. Oponki odlano z bardzo miękkiej gumy. Tak więc zapraszam do obejrzenia zdjęć:



















9 komentarzy:

  1. Odzwierciedlenie rzeczywistości w tym modelu zawsze robi na mnie wrażenie :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, zadbano o wszystkie, nawet najdrobniejsze detale:)

      Usuń
  2. Także uważam, że havrana z Abrexa to najlepszy model tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda jeszcze za dużo nie miałem do czynienia z Abrexem, ale fakt, Skoda ta na pewno należy do najlepszych modeli tej firmy;)

      Usuń
  3. Piotr, Kocham Skoda! I Abrex model ten nie jest wyjątkiem.
    Przytulić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Modelik doskonale mi znany i również mam o nim bardzo pozytywną opinie ;)

    Pozdrawiam!

    Piotr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałem go na Twoim blogu:)Chyba go odkupiłeś od Szymona, bo miał taką samą Favoritkę:)?

      Usuń
  5. Witaj Piotrze
    Świetna Favoritka ;-) gratuluję modeliku, może zagości i u mnie wraz z nowszą Felicją :-)
    Pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń